Wednesday, February 24, 2010

Ons

Vaknade av att nån knackade på dörren idag, det var brevbäraren som brevbar min nya regskylt till bilen. Fick en i plåt, passar ju bättre till nästa plogvall. Somnade om (sov från 22 till 11 det var skönt) och vaknade av att nån knackade på dörren IGEN. Nog för att jag är poppis men hallå



Det var den här som knackade. Nåt rör till det gula huset som spruckit, förklarar vattenpölen på vägen. De försökte stänga av ledningen in till dem men då sprack röret igen så de fick stänga av in till oss och muppboendet också...men jag hann fylla upp alla tomflaskor med vatten innan så jag kan spola och laga mat iallafall, hurra för mig!

Åkte till badhuset och gjorde bomben över en tjej, skulle egentligen dyka över henne men halkade på kanten. Missade henne och bad om ursäkt, det var ok men hon hade blivit lite överraskad, tror jag det.

Väl tillbaka duschad och solad (jag gillar sol) var det stor aktivitet.


Hyrd plats? Jag gillar ju som min kupévärme. Men med 4wd tar jag mig upp från där jag står. Bara inte nån ska in i garaget


Hur många kommunalanställda tar det att gräva en grop? Baracken i bakgrunden var det första de ställde på plats.


Såhär lät det nu nyss, klockan 21. Antar att de har bra ob

No comments: