Monday, March 1, 2010

Kiropraktorn, och oj vad trasig jag var.

Jag ramlade ju på armbågen i en trapp i norge i somras, tydligen var det nervpaketet lite på sniskan i axeln så det slet hon på plats.

Drog lite i fötterna fast jag glömde fråga om mellanfotsbenenet.
Hon knäckte ganska ordentligt i nacken sidled och uppåt, tror hon utan problem kan vrida nacken av folk.
Sen fick jag ligga i typ framstupa sidoläge, så ställde hon sig med knät på mitt övre ben och vred ryggraden så det sprakade ordentligt, men tydligen var det bra.

Sen när jag ställde mig upp kände jag hur jag stog rakt med fötterna det hade jag inte gjort förut, och rak i ryggen med resta axlar så det var väl värt 440kr för 30min, ska dit tre eller fyra gånger till.
Avslutningsvis fick jag ett döds-linement som bränner så jag tror jag ska tappa skinnet, fortfarande.

Klarade min bil genom bes (hurra) så nu ska jag trimma, efter ryggen.

Värdena jag hade för en månad sen

1 comment:

Anonymous said...

hello jag sa ju att hon var bra! =)
eller det var underligt att hon visste vad hon skulle gora nar hon bara hade kollat pa en. Fast nu nar jag tanker efter...sa gjorde hon exakt samma saker med mig som med dig. Och vi har ju inte direkt samma problem..hmm? kanske gor sa med alla och hoppas att det funkar =)...pa tal om tacos och pingviner sa pratade vi om det igar. Det ar ju redan spikat, Det enda som fattas ar val en brasilianska? =)

ha de fint vi kommer snart! / Paola